mgr Katarzyna Złotnicka

fizjoterapeutka pediatryczna

O sobie:

Katarzyna jest absolwentką Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu na kierunku fizjoterapia. Zajmuje się rehabilitacją dzieci z wadami postawy ciała, skoliozami, z problemami neurologicznymi, a także pracuje nad rozwojem ruchowym niemowląt. Stara się nieustannie pogłębiać swoją wiedzę w zakresie nowych informacji obejmujących pracę zawodową. Rozwija swoje umiejętności i dokształca się uczestnicząc w kursach i szkoleniach, dzięki którym może jeszcze lepiej pomóc małym pacjentom i ich rodzicom.

Kasia prowadzi terapię wg koncepcji NDT Bobath. Zajmuje się małymi pacjentami z: opóźnieniem rozwoju psychoruchowego, asymetrią ułożeniową, chorobami neurologicznymi, genetycznymi, czy zaburzeniami związanymi z napięciem mięśniowym.

Najczęstszymi przyczynami, z którymi do Katarzyny zgłaszają się rodzice ze swoimi pociechami są:  skolioza i  zjawisko szeroko pojętych wad postawy dzieci, do których zalicza się m.in. koślawość, szpotawość stóp/ kolan, płaskostopie, nadmierną lordozę lędźwiową, zwiększoną kifozę piersiową, asymetrie w obrębie ustawienia łopatek czy miednicy.

Kursy i doświadczenie zawodowe:

• Kurs NDT-Bobath

• Trójpłaszczyznowa terapia manualna wad stóp u dzieci
  • Diagnostyka i Terapia Skolioz wg Metody FITS – Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz;
  • Stopa dziecka- diagnostyka i terapia;
  • Rehabilitacja w zaburzeniach rozwojowych niemowląt od 0-12 miesięcy;
  • Kinesiology taping;
  • Szkolenie “Usprawnianie motoryki małej z elementami Terapii Ręki”.

Sprawdź i zarezerwuj termin: